Luca loopt stage in Kuala Lumpur, Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Stage in Azië - WaarBenJij.nu Luca loopt stage in Kuala Lumpur, Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Stage in Azië - WaarBenJij.nu

Luca loopt stage in Kuala Lumpur, Maleisië

Door: Stage in Azië

Blijf op de hoogte en volg Stage in Azië

08 Augustus 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn naam is Luca, ik studeer Hotel & Event Management (TIO Eindhoven) en ik loop stage in het Berjaya Times Square hotel in Kuala Lumpur als Duty Manager. Persoonlijk hou ik erg van reizen en nieuwe culturen ontdekken, daarom leek Maleisië, waar drie grote culturen elkaar treffen, mij de perfecte plek om stage te lopen. In Maleisië treffen de Indiase, Chinese en Midden-Oosterse cultuur elkaar en samen met de lokale Maleise cultuur, levert dit een erg interessante mix van mensen op, die overigens heel open en vriendelijk zijn.

Bij het Berjaya Times Square hotel heb ik het erg naar mijn zin, dit dankzij mijn functie en de ruimte die me gegeven wordt om nieuwe systemen te implementeren.

Lees het hele verhaal van Luca op www.stageinazie.nl/ervaringen